mandag den 7. oktober 2019

Op ad bakke??

Jeg skulle underskrive lejekontrakt på min nye lejlighed i dag.
Men jeg har stillet nogle spørgsmål til udlejer, som er afgørende for om jeg skal have nyt domicil dernede på havnen.
Bl.a. om der er indgang fra gadeplan eller om der er et lille trin, og om kommunen må etablere handicap"overkørsel".
Så nu går der vist et par dage mere, før jeg underskriver eller ikke...
Det er tungt og op ad bakke, og min tålmodighed bliver sat på en alvorlig prøve.
Nu har jeg lige ringet til ejendomsmægleren og aftalt at de kommer i morgen og så sætter jeg mit hus til salg.
Glipper det med lejligheden, er jeg helt sikker på at ejendomsmægleren godt kan hjælpe med at finde en bolig, om det så bliver ejer eller andel, må tiden vise.
Under alle omstændigheder har jeg fuld gang i oprydningen - det er også en tung affære, sådan rent fysisk. Fordi jeg har stadig gode kræfter i overkroppen, men når benene - specielt det højre - har svært at bære min vægt, skal tingene jo transporteres på rollatoren. Heldigvis er det mest bløde ting, jeg kasserer fra min førstesal, så de bliver puttet i lukkede poser og smidt ned af trappen, og så er det bare at samle op og bære ud til affald eller genbrug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar