lørdag den 19. oktober 2019

Skønt besøg

Jeg har haft besøg af min niece i dag - hendes skønne mand og deres to små drenge.
Jeg har fået mange knus og kram og high five :-)
De to små er født med kun et års mellemrum.
Jeg nød hvert eneste sekund af deres besøg.
Og deres lille hund, Lulu, var også med.
De unge mennesker har hver en uddannelse, men de vil gerne videreuddanne sig.
Niecen læser allerede fag (fysik, kemi og matematik) op til, at hun skal starte på en laborantuddannelse til februar.
Hendes mand læser også fag op til han skal starte på en ingeniøruddannelse til september næste år. Han er udlært tømrer, og det er en stor force at have haft hands-on.
Det er alt for længe siden jeg sidst har set dem.
De vil gerne have besøg af mig, og de tilbød at hente og bringe mig. Jeg bliver så rørt over al den hjælpsomhed.
Niecen bestilte (spurgte meget pænt) et par trøjer til børnene. Ja selvfølgelig. Vi blev enige om garntype og en sådan cirka model. Hun fandt garn på lageret, så er det jo bare med at komme i gang.
To små hættetrøjer i bomuld - begge drengene er to varme gutter, ligesom deres far - det kan vist ikke tage flere måneder. Vi blev dog enige om at de skal være klar til foråret.

4 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt besøg - det var hjertevarmende at læse. Og nu skal du i gang med at strikke til de små.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, garnet er fundet frem fra lageret :-)

      Slet
  2. Det er så godt at få besøg, og så af små kærlige sjæle, som giver high five og kram :-)

    Angående dit forrige indlæg, jeg gruer for den dag, at jeg bliver udsat for MMSEtesten, for jeg er ikke god til at trække 7 fra baglæns. Når vores patienter skal prøve den test, står jeg med fingrene og tæller med, det går langsomt, så godt klaret :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Lene, det var så skønt med de to drenge og deres forældre.
      Jeg var bestemt lige i mit es til de tests :-)

      Slet