fredag den 10. august 2018

Ny titel: PhD

Jeg er blevet præsenteret for en ny titel, som jeg i hvert fald også kan smykke mig med:
PhD
og i mit tilfælde betyder det PENSIONIST HELE DAGEN.
Skøn titel.
Jeg har været på udflugt i dag.
Min datter og svigersøn har endelig fået deres nye lækre campingvogn og holder ferie i den i Karrebæksminde.
Det har de gjort adskillige gange før, og traditionen tro skal jeg være campist for en dag.
Vi mødes i Næstved Storcenter, tager en runde og kører så ud til campingpladsen.
Til en skøn frokost.
Det var som altid skønt at være sammen med dem på camping, og jeg igen konstatere, at jeg overhovedet IKKE savner campinglivet, hverken i campingvogn eller autocamper.
Min første campingferie var i 1962 og den sidste var i 2006, så jeg har vist udlevet det at være campist.

2 kommentarer:

  1. Den har jeg også tit fået serveret, men jeg indvender altid, at jeg ikke kender nogen, der ikke er det hele dagen ;-)
    Det var godt nok også mange campingår, du nåede at leve!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Ellen, det var jo lige et øjebliks morskab, som hurtigt går i glemmebogen....

      Slet