onsdag den 15. august 2018

Babettes gæstebud

For nogen tid siden besøgte jeg Rungstedlund sammen med oplevelsesgruppen.
Et spændende besøg - og i spisestuen var der dækket op til Babettes gæstebud.
Det sker meget sjældent at jeg ser i TV Guiden.
Det kom jeg til i dag, og hvad skuer mit øje?
I aften sender DR K
Babettes gæstebud
kl. 20.
Så i aften vil det forunderlige ske, at mit TV bliver tændt.

MUSICALS
Igennem et par år har jeg tænkt tanken, at jeg gerne vil være den glade ejer af nogle dansefilm.
Når nu benene er sådan lidt anderledes og vakkelvorne, og ikke rigtig vil lystre hjernens ønsker om dansetrin, må det jo være nærliggende at se det på film.
I min ret store DVD film samling er der kun få dansefilm, så jeg har været på besøg hos Amazon i det engelske og bestilt 9 dansefilm/musicals. Alle sammen brugt og priserne svinger fra 0,01 til 0,99 pund + porto. Det er da priser for en pensionist.
De 6 er ankommet.

1 kommentar:

  1. Det lyder dejligt, at vi kan se Babettes gæstebud i aften! Jeg så den smukke film, da den kom frem.
    Og sikke en god idé at købe dansefilm - det var da utroligt billigt.

    SvarSlet