søndag den 28. maj 2017

Mere ferie - 2

Udflugt til et skønt område (over mod Italien), hvor der var god mulighed for at træne benmusklerne.
En gåtur op ad en - for mig - ret stejl bjergsti. Desværre måtte jeg vende om på halvvejen, for åreforkalkningen rørte lidt for meget på sig. Benene syrede fuldstændig til. 
Mens jeg ventede på det øvrige selskab, satte jeg mig til at tegne - borgen (eller hvad det nu var) på det øverste billede, og øvede mig lidt på perspektiv på det jeg så lige foran mig, da jeg sad der på bænken.


Det var altså på den her strand jeg gled på klipperne.
En flot hudafskrabning. Heldigvis havde vi to sygeplejersker med, som sørgede for mit sår blev flot renset. 
Det er "mit" hus, der har denne flotte bourgainvillea på endevæggen.
Gætter på den er ca. 6 meter høj.
Og foran den står et par citronfrugter.

En del af den skønne udendørsterrasse - hvor vi også dyrkede yoga et par gange om dagen.
Kig ind til køkkenet - et lækkert fransk landkøkken.
Alle måltider blev indtaget ude i det fri

under den overdækkede terrasse.

Et bitte kig ud til svømmepølen.


Min yogalærer i den stillling, der kaldes duen.
Jep, jeg kan det samme.
Det strammer en del rundt omkring i kroppen, så er det bare at bruge sin vejrtrækning og give efter i udåndingen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar