torsdag den 6. august 2015

Nyt - og flere brugsanvisninger.

Jeg har købt ny fryser og ny køkkenmaskine.
I går - endelig langt om længe - ankom min nye støvsuger. Her trænger i svær grad til at blive støvsuget - og det er gjort nu.
Alle disse nyanskaffelser kræver også læsning af brugsanvisninger.
De er læst!!
I går aftes mens jeg så en DVD holdt mit TV op med at vise billeder. Det vil gerne give lyd fra sig.
Min svigersøn kigger snart forbi, og så "ser han på sagen".
Jeg håber sandelig at han er Mr. Fix-it.
Der er noget om, at der altid sker 3 ting sådan i rækkefølge?
Først støvsuger, nu TV. Og hvad bliver det 3.?
Hep, jeg tror da jeg regner med slåmaskine som nr. 1, og så er det 3 i rækkefølge opfyldt....
Jeg gider bare ikke læse flere nye brugsanvisninger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar