torsdag den 6. august 2015

God ferie

Jeg kender nogle, der har ret travlt med at pakke campingvogn. De skal af sted til sydligere himmelstrøg i 3 skønne uger.
Af et ganske hjerte ønsker jeg dem den skønneste ferie.
Samtidig i mit stille sind siger jeg, at godt det ikke er mig.
Af det samme ganske hjerte - jeg HADER at pakke.
Husker så tydeligt som var det i morges, da jeg selv pakkede campingvogn og senere autocamper.
Samtidig husker jeg også følelsen, da vi ENDELIG kørte af sted, og vel hjemkommet - al den udpakning.
Så skønt med mange nye gode oplevelser og indtryk. Kunne det dog bare foregå uden al det pakkeri.
Det er meget lidt, jeg ikke synes om, og det kan listes ganske kort:
PAKKE
SY KNAPPER I og
SAMLE OP i pose efter Black (og det sker mange gange i løbet af en dag!!!)

2 kommentarer:

  1. Pudsigt - jeg elsker at pakke, fordi det er indledningen til en god ferie, mens jeg hader at pakke ud. Snavset tøj. Ferien er slut ... øv.
    De to andre hadepunkter kan jeg godt tilslutte mig ... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, jeg har vinket farvel til de ferierende, og pakke campingvogn er så let som ingenting.
      Fik også store krammere :-) og de fik gode formaninger i "rumpen" om at køre ordentlig.

      Slet