lørdag den 8. august 2015

De gamle hanhunde - og nyt TV

Jeg har været serveringsjomfru (!) i dag, og der kom mega mange mennesker.
Vi holdt op med at tælle hvor mange kander kaffe vi havde lavet, da vi nåede 12, og da var klokken kun 12.
Vi havde en masse skønne kager og da det blev frokost serverede vi pitabrød med skønne grønsager og falafler.
Godt salg, som vi er godt tilfredse med.
Jeg var praktiske gris, ryddede op og vaskede op.
Og var ret meget ude i min datters stand.
Hun udstillede og havde et arbejdende værksted, hvor hun sad og spandt fin uld.
Jeg tror alle de udstillende havde et godt salg.

Mens vi var i det grønne hus have og hus, var min svigersøn ude hos mig - han undersøgte mit TV!!
Det er 2½ år, og han kunne heller ikke få billede på det. Lyden kommer fint igennem.

Vi chattede lidt sammen, og da jeg fik besluttet mig - efter 1½ minut - kørte han ud for at købe et nyt TV til mig.
Jeg har fået et i en ordentlig størrelse, og det er sat op og alt udstyret sluttet til.
Udstyret er DVD, netværk og server, så jeg kan se mine uundværlige musik DVDere.
Nu HÅBER jeg inderligt, at antenneforholdene her kan give gode signaler, så jeg kan se TV, også når det regner.

Black hund og Felix hund (min datter og svigersøns formel 1 labber) har ikke været sammen i 3-4-5 år, fordi de begge to er alfahanner, og ingen af dem vil gi sig i rangfølgen, og de har overhovedet ingen hørelse, når deres mennesker beordrer dem til at gå fra hinanden.
Ingen af os mennesker gider det gedemarked med to hanhunde, der hele tiden er på hinanden.

MEN
i dag synes min svigersøn at de skulle hilse på hinanden. De er efterhånden næsten 11 og 12 år. Det glemmer de af og til.
Det var gået så godt.
Vi blev alle glade, fordi min svigersøn havde været "ulydig" og haft hundesammenføring.
Specielt også når der kommer en lille ny hvalp - en sort labber formel 1 - i familien den 23. september, så skal de jo gerne kunne være sammen - alle sammen.
Og det er ikke HER hvalpen skal bo.

Nu skal jeg i sofaen og nyde mit nye TV, benene op og se på alt mit nye garn, for jeg fik alt det med hjem, som barnet ikke fik solgt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar