mandag den 10. august 2015

Hørelsen

I morgen skal jeg til høretest. Jeg er ganske spændt på resultatet, for jeg synes jo, at min hørelse er ganske god.
Meget tidlig lørdag morgen vågnede jeg.... fordi jeg synes jeg hørte min havelåge blev åbnet.
Havelågens lukketøj kan på ingen måder larme for den er konstrueret af blødt materiale - en flagsnor.
Og skridt....
Det var kun et kort øjeblik, og jeg faldt i søvn igen.
Da Black og jeg skulle gå ud at gå morgentur, lød der en underlig lyd på den anden side af døren.
Ved nærmere undersøgelse - der lå en pakke fra Saxo, leveret af DAO.
Og en SMS var også ankommet, at pakken var leveret - med min nye matematikbog.
Så havde jeg altså hørt rigtigt.
God hørelse? Ja, det synes jeg jo selv. Og i morgen kan teknologien fortælle, hvordan jeg hører!!!

2 kommentarer:

  1. Når du nu hører udmærket, både en næsten lydløs låge og skridt, hvor skal du så egentlig høretestes?

    SvarSlet
    Svar
    1. Fruen i midten, der var en annonce i den lokale om gratis høretest, og da jeg har rm veninde der siger jeg er halvdøv, greb jeg chancen for at få testet min hørelse. Er testen helt fin kan jeg slå hende. Oven i hovedet med den 😀

      Slet