torsdag den 18. juni 2015

Total målløs

For nogen tid siden indleverede jeg min DVD afspiller til rensning.
Min radio er ankommet til butikken i dag, og det var strømforsyningen, der var røget sig en tur.
Da jeg hentede radioen, spurgte jeg til DVD afspilleren. De havde netop indtalt en besked på min telefon, som jeg ikke havde nået at høre.
Det er laserdelen i DVDen, der var gået i stykker. En temmelig dyr reparation, så jeg fik valget mellem at få den lavet eller frit vælge en ny DVD-afspiller.
UDEN BEREGNING.
Bare fordi der er 3 års garanti på, og den er 2½ år gammel.
Så nu er jeg den lykkelige ejer af en ny DVD-afspiller - med nye 3 års garanti.
Eneste minus er, at den er stor. Meget stor. Den gamle var lidt større end en DVD skive, og den nye er på størrelse med Rundetårn.... den kan lige stå på hylden. Det betyder omflytning på al teknologien i skuffedariet. Jeg skal lege den lille tekniker senere på dagen - eller ugen.
Jeg er intet mindre end målløs over den service. Så fantastisk flot.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar