fredag den 2. januar 2015

Cykelsmed!!

Endelig, endelig langt om længe kom jeg forbi cykelsmeden for at hente nye ventiler til min cykel.
De er sat i og cyklen er pumpet.
NU har den altså bare at holde luften!!!
Det er da næsten ikke til at holde ud, når egne transportmidler er i udu.
Min bil er også lidt i udu. Den nulstiller sig på samtlige display, når der går for længe imellem at jeg bruger den. Så nu kan den bare komme på værksted - om et par dage, kan den.
Årets anden dag.
Huletiden er forbi.
Jeg har lige været til træning i LOOP, og jeg har ikke været der siden før jul.
Jeg var da helt sikker på, at jeg var tilbage til nulpunktet, men næh...
niveauet var det samme som før jul.
 

2 kommentarer:

  1. Hvor er det flot at du Loop-træner, Kisser!
    Nu håber jeg, at bil og cykel kommer i lige så fin form som dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, jeg elsker min træning - bliver så dejlig let til bens :-)
      Uff, biler er kun penge ud af lommen...nej så ikke helt, de er jo også gode til at transportere os.

      Slet