tirsdag den 12. marts 2013

Udflugt til det nordlige

Sidste år, da jeg holdt fødselsdag, fik jeg en smartbox af en af niecerne.
Det er på høje tid, at jeg får den brugt, for den udløber i slutningen af måneden.
Oplevelsen, som skal indfris i dag, bliver et besøg på Louisiana.
Boksen gælder til 2 personer, og jeg har inviteret en veninde med.
På vej derop skal vi lige besøge en tidligere kollega, som har udstilling af sine malerier i Birkerød. Han ville gøre alt for at komme i dag - håber han kan.
Det er heldigvis vindstille i dag, så vi forhåbentlig også kan komme ud i Louisianas skønne have.
Det bliver på det nærmeste en heldagsudflugt.

4 kommentarer:

  1. Hvor lyder det dejligt, Kisser - rigtig god tur! Mon det er John, der udstiller sine malerier i Birkerød?
    Jeg holder meget af at komme på Louisiana.
    Klem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, jo det er John, der udstiller. Håber han kommer.
      Jeg glæder mig meget til Louisianabesøget. Det er mange år siden jeg har været der.
      God tirsdag og klem

      Slet
  2. Det lyder som et rigtigt godt bud på en fantastisk tirsdag. Rigtig god dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Susanne, vi glæder os også rigtig meget.
      God tirsdag til dig :-)

      Slet