søndag den 10. marts 2013

Borgen

Jeg har fulgt Borgen i næsten samtlige sæsoner.
I denne sæson blev jeg "hægtet af" i 2. afsnit, og har ikke fulgt den siden.
Jeg tror dog, at jeg skal denne aftens afnit.
TV-kiggeriet har været på et absolut nulpunkt her i huset i de sidste måneder.
Andre aktiviteter har haft højere prioritet.
Nu burde-burde jeg have tid nok til at følge DRs gode dramaserier - netop som den ene slutter.
Jeg gik glip af Downtown Abbey i går aftes.... og det er en serie jeg sætter stor pris på.
Suk ja, der kan bestemt ikke være tid til ALT.
Og jeg er endelig kommet i gang med at strikke igen. Takket være strikketøserne i eftermiddags...
De små nye babyer ude i verdenen skal have noget dansk strik, de kan holde sig lune i.

1 kommentar:

  1. Nej, man kan ikke nå alt, men jeg tror sagtens, du kan springe på Downton Abbey næste lørdag. På DR's tv-oversigt kan du læse, hvad der skete i går:
    Forberedelserne til Mary og Matthews bryllup er i fuld gang. Herskab og tjenestefolk gør sig klar til at modtage de mange gæster, deriblandt Coras mor fra New York, men en chokerende nyhed truer idyllen. Robert erfarer, at han har sat næsten hele Coras formue over styr med en uheldig investering ...

    Ha en god aften og klem

    SvarSlet