tirsdag den 15. juli 2008

Ting tar tid

Skøn lyserød cardigan i Mandarin. Fuldstændig hjemmekomponeret. I meget, meget lang tid havde jeg kik på garnet i en garnkurv på en anden matrikel end min egen. Jeg synes bare det er SÅ flot. En dag havnede det sandelig her på min matrikel, hvor det lå et pænt stykke tid, men jeg gik og tænkte over en model. Det skulle være noget med snoninger, og det blev det så. Det har været en fornøjelse at strikke i Mandarin (en blanding af bomuld og acryl) - lækkert garn. Jeg er mest til bomuld. Jeg har hæklet knaphuller i forkanten (mellem det perlestrikkede og musetakkerne), hvis jeg en dag skulle få lyst til at få knapper i. Foreløbig holder jeg den lukket med en pind eller en kiltnål med perler. Jeg tror, at det bliver en af yndlingene.

1 kommentar:

  1. Passer til ejeren, elegant.
    Hverken mere eller mindre.

    SvarSlet