tirsdag den 29. juli 2008

Edderkopper

Z har ryddet op i sit hobbyrum. Hun har puttet alt i sække til mig. Der er lidt af hvert, garn, garn og garn og ting til at lave nisser af.
Da jeg åbnede den første sæk for at se på alle herlighederne, var det første, der mødte mig en stor sort edderkop. Den er nok mere bange for mig end jeg er for den. Z er bange for edderkopper, så det var da godt den flyttede med hertil, for jeg sendte den ud i naturen.

Z has tidyed up in her hobby room. She put all in bags for me. There is much of everything, yarn, yarn and yarn and much more.
When I opened the first bag for look at all the nice things, the first that met me was an big black spider. I guess that it is more frighten for me than I am for it. Z is afraid of spiders, så I think it was good it moved to my place, because I sent it back to nature.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar