fredag den 1. juni 2018

London - igen

For en uges tid siden rejste jeg igen til London.
Denne gang lå hotellet i Kensington.
Der var restaurant i hotellet, så vi spiste der et par gange.
Der var masser at vælge imellem for sådan en som mig.
Desværre var flyet 1,5 time forsinket, så vi ankom ret sent, og var lige parat til at gå i seng.
Det havde ellers været skønt med en lille gåtur i nærområdet...

Dagen derpå - efter lækker morgenmad - vandrede vi hen til Victoria og Albert museet.
Imponerende bygning, og imponerende samlinger.

Senere på dagen var vi på tesalon.
Aftenens oplevelse får et indlæg for sig selv.
Vi gik ca. 10 km - mig udstyret med en krykke.

6 kommentarer:

  1. Altså Kisser - du kan da lige så godt snart flytte derover :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg elsker London, og skal nok derover en enkelt gang mere i år. Planlægningen med veninden er i fuld gang.

      Slet
  2. Jeg får virkelig en længsel efter at genopleve London, når jeg læser med her. Sidst var da jeg var 19 år og arbejdede som ufaglært sygehjælper i Oxford :-) Mon ikke det er på tide at få planlagt en tur

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, der er så skønt i London - det er mange år siden, du har været der, så en tur derover nu vil være godt :-)

      Slet
  3. Så smukke billeder du har taget! Jeg får lyst til straks at rejse til London igen og besøge Victoria and Albert Museum!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, London er så skøn. Jeg føler mig ret meget hjemme i byen.

      Slet