mandag den 3. juli 2017

Foto - øvelse gør mester

I 1991 "huggede" min Finn og jeg oppe på Fur en mini-eg på størrelse med den lille på billeder herover.
Den lille har sandelig vokset sig stor. Jeg gætter på, at den er ca. 10 m høj - den er i hvert fald højere end mit hus, som er ca. 8 m.


Jeg øver mig i at bruge de forskellige funktioner i mit skønne kamera, og så er havens blomster jo et oplagt emne - i makrofotografering.

Dagliljerne - det var en klump fra forhaven, der kom ud i baghaven for 4-5 år siden, og det er første gang i år de blomstrer.

Udsigten fra den ene ende af min baghave. Der er sandelig blevet fældet en hel del træer - primært af Bane Danmark.
Banen til Næstved går nede for enden af marken.

En af mine solbærbuske ser meget underlig ud - de fleste af topskuddene er knækket - det ser ud som om de er skåret over. Mærkeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar