mandag den 4. maj 2015

Besøg og Black

Jeg har haft besøg i dag - af 2 skønne, glade og umiddelbare mennesker.
Det har været en herlig og lattermild dag.
Mine gæster er også fri af arbejdsmarkedet, så det er jo nemt at mødes på en helt almindelig mandag.
Efter kaffe og kage skulle vi ud at gå. Heldigvis tittede solen frem.
Vi gik en tur ned til søerne, der ligger er lille stykke vej herfra hvor jeg bor.
Black var med, og han klarede turen i stiv pote. Han er frisk igen efter et døgns tid i søvnens tegn.
Jeg havde forberedt maden i går: marineret mørbrad, nye kartofler og blandet salat, der var grøn og hvid med lidt rødt.
Jeg synes det er sjovt at lave salat i samme farve.
Jeg er lidt bidt af fennikel for tiden, så det skulle der jo i.
Dessert var pandekager og is.
Min mor var også meget umiddelbar, det samme er min søde svigersøn.
De kommer i snak med gud og hvermand - det samme skete jo også på gåturen i dag.
Det er bare en enkelt bemærkning og et smil, så falder man i snak.
Gode oplevelser - dem kan jeg godt lide at samle på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar