tirsdag den 14. oktober 2014

Højtlæsning



I sidste uge var jeg til strikkemik med højtlæsning hos
Karen Becker strik i Fuglebjerg.

Holddaop, sikke en butik. Den bugner af garn i alle afskygninger, stof, knapper i lange baner, og øvrigt strikketilbehør.
Det var muligt at handle, så jeg - endelig langt om længe - et par dominopinde nr. 3. De manglede i samlingen. Et par Knit-pro karbonz pinde nr. 3 (25 cm) kom også med hjem. Jeg købte et par pinde nr. 3 i 25 cm længde - og de er stadig gode - da jeg ventede mit barn i 1967!!!

Vi var 20 i forsamlingen, der er ikke plads til flere.
Da vi havde fået os godt bænket, ankom Karens fætter:
Poul Becker.
Han skulle læse højt for os. Han læste et eventyr.
Huh, som han kan fortællingens kunst.
Han vandt lydbogsprisen for et års tid siden for sin indtaling af
DEN HUNDREDEÅRIGE DER SPRANG UD AF VINDUET OG FORSVANDT.
 

6 kommentarer:

  1. Ja, Poul Becker er virkelig dygtig. Det er da den rene Alladins Hule, du har besøgt.

    SvarSlet
  2. Et herligt sted hos Karen Becker....Har handlet der flere gange, og det er mega svært ikke at købe mere end planlagt ;-))

    SvarSlet
  3. Jeg kan lige forestille mig, hvor dejligt du havde det i den butik: som barn i en bolsjebutik. Der er ikke noget bedre, og sådan har jeg det i en computerbutik :-)

    SvarSlet