mandag den 20. december 2010

Pakkekalender


I dag blev det min tur til at åbne min pakke i Unikarinas pakkekalender.


Tålmodigheden har været sat på prøve lige siden jeg hentede pakken på posthuset. 
Tålmodighed belønner sig.
Se lige et flot og brugbart indhold.
En taske/clutch.


Af hjertet TAK til Pernille.

Pernille skriver i sit brev, at hun har valgt blå som hovedtema, da hun klippede og foldede den lille taske, og skriver videre:
"Sammen med de blå farver, der alle kommer fra gamle Alt for Damerne, har jeg brugt sider fra Mønstertidende fra starten af 50erne.
Mønstertidende skiftede siden hen navn til Femina, og er i  dag Danmarks ældste ugeblad.
Selv synes jeg det er lidt spændende med historien bag de foldede stykker."

Jeg er meget IMPONERET over den flotte taske, som er lækker at røre ved - og det store arbejde, der ligger bag, og takker endnu mange gange, fordi den også har ramt plet.
Også tusind tak til Karina med det store arbejde med pakkekalenderen.

10 kommentarer:

  1. Hvor er den dog smuk - tillykke Kisser! Er den lavet af papir, der er lakeret?
    Klem og ha' en fin mandag!

    SvarSlet
  2. Madame: papiret er betrukket med klar bogbindertape, inden det foldes.
    Ha en skøn mandag - klem

    SvarSlet
  3. Det var en spændende, flot og anderledes pung/lille taske og historien bag er ikke mindre spændende.
    Ha' en god uge.
    Knus
    Mette

    SvarSlet
  4. Mette: en meget spændende gave.
    God juleuge til dig.
    Knus
    Kisser

    SvarSlet
  5. Hold da op, for et arbejde - meget flot taske, Pernille har lavet.

    Jeg læste om dine New Zealand-erfaringer - jeg håber søreme heller ikke, at du får ret... efter sådan en vinter er vi simpelthen nødt til at have en ordentlig sommer :-D

    Nej, hvor var det dog synd, at din penneveninde var så genert. Det var næsten for meget af det gode, synes jeg. Tænk at rejse til den anden ende af verden og så ikke turde sige det til dig på forhånd... så skulle hun da næsten hellere helt have ladet være med at ringe, når hun ikke engang havde tid til, at I mødtes :-) Du er nødt til at tage en tur til New Zealand, er du ikke?

    SvarSlet
  6. Ellen: jeg ændrer på mine iagttagelesr, og siger nu at den nordlige halvkugle kopierer sin sommer over til den sydlige.
    Somer 2011 bliver helt fantastisk!!
    Jo, jeg er bare nødt til at tage til New Zealand. Skal lige spare lidt sammen først.

    SvarSlet
  7. Meget flot taske, de er så smarte de tasker der er flettet med papir...tillykke med gaven..;-D

    SvarSlet
  8. Det glæder mig at du synes om den :)

    SvarSlet
  9. Anne-Marie: ja, den er bare så flot og jeg er meget glad for den.

    SvarSlet
  10. Pernille: jeg er super lykkelig for den. Den er så flot og lækker.

    SvarSlet