lørdag den 4. december 2010

Hemmeligheden del 4

Dagens kalendergave indeholdt


et nøgle lyseblå Kauni garn


Jeg tror, at jeg snart skal til at strkke et eller andet i lyseblåt.


I eftermiddag skal der være strik-in her hos mig.
Vi skal selvfølgelig have gløgg og æbleskiver. Årets første gløgg.
Og lidt julekonfekt - uhm.
Jeg skal da vist også ud at skrabe lidt sne i indkørslen, så mine gæster kan komme til at parkere uden at glide for meget rundt.
Hav en herlig lørdag.

ET PS: Juleskibet fra Bornholm kommer til Køge havn i denne week-end, og medbringer skønne bornholmske specialiteter. Hvis din vej kommer forbi Køge, er markedet et besøg værd.

9 kommentarer:

  1. Øhhhmmmm, har du overvejet om der på et tidspunkt følger en opskrift på babystrik med i kalenderen ??

    Det bliver da mere og mere spændende :-))

    Juleskibet kunne jeg godt finde på at besøge imorgen når jeg får øjne efter nattens arbejde.

    SvarSlet
  2. spændende hvad du får i din Hemlighed....jeg følger med...Æv vi har ikke bil så vi kommer ikke lige forbi Køge....god lørdag aften til dig...

    SvarSlet
  3. Kære Kisser.
    TUSIND tak for en hyggelig eftermiddag hos dig med gløgg, æbleskiver, GOD kaffe og konfekt.
    Knus
    Anne-Mette

    SvarSlet
  4. Hvor bliver man dog nysgerrig - mon det er noget på linje med den flotte grønne ting, du har fået garn til tidligere?
    Det med juleskibet er foreløbig den eneste ting, der har kunnet få mig til at ærgre mig over, at jeg ikke er hjemme i weekenden. Det kunne da også have været hyggeligt, hvis vi lige var rendt ind i hinanden og kunne have sagt hej og god jul :-)

    SvarSlet
  5. Annette: der kommer IKKE opskrift med babyskrift, det ved jeg med sikkerhed.
    Jeg kan anbefale juleskibet på det varmeste.

    SvarSlet
  6. Annette: der kommer IKKE opskrift med babyskrift, det ved jeg med sikkerhed.
    Jeg kan anbefale juleskibet på det varmeste.

    SvarSlet
  7. Anne-Mare: jeg er også bare så spændt,,,
    god søndag tl dig

    SvarSlet
  8. Anne-Mette: tusind tak og i lige måde. Knus

    SvarSlet
  9. Ellen: det er ku virkelig have været hyggelgt at mødes i Køge havn. Måske næste år?

    SvarSlet