søndag den 31. oktober 2010

5. søndag i oktober

blev en helt fantastisk en af slagsen.
Det lykkedes at få bibliotekets CDer ud af drevet - takket være Ditte. :-)
Black var en drøm at gå med på en tur til Herfølge - byen syd for Køge. Normalt halser han derudaf, men ikke i dag.
Jeg havde bestemt, at eftermiddagen skulle bruges til at sy mit slag færdigt, og det er lykkedes. Min nye dampstation er en drøm - specielt til at presse sømme flade med, så det færdige tøj ser helt prof ud.
Der mangler bare 5 knapper.
Lige om lidt viser TV Borgen, og jeg vil se med i dag. Jeg har misset et par afsnit... mon det har den store betydning?
Hav en herlig søndag aften.

8 kommentarer:

  1. Vi ser også Borgen, Kisser - og med stor fornøjelse. Jeg synes det er god underholdning. Må vi se slaget, når det er færdigt?
    Klem og god mandag til dig!

    SvarSlet
  2. Madame: mit fotoappararat havde gemt sig, så jeg kunne ikke tage billeder. Jeg HAR fundet det, og selvfølgelig kommer der billeder på.
    Klem og god mandag til dig.

    SvarSlet
  3. Sikken en dejlig dag du har haft. Jeg har flere gange kigget på Borgen via nettet (jeg har endnu ikke set nogle afsnit), er det en god serie?
    Jeg glæder mig til at se det færdige resultat af dine anstrengelser ved sybordet.

    SvarSlet
  4. Hvor er jeg glad for at det lykkedes med CD'en ;-)
    Borgen er fast inventar her i huset søndag aften og jeg synes bestemt det er en god oplevelse. Jeg glæder mig også meget til at se billeder af dit 'hjemme-skræddersyede' slag!

    SvarSlet
  5. Annette: Borgen er en god serie. Jeg havde jo misset et par afsnit, og kan sagtens følge med alligevel.
    Billeder af mit slag kommer senere.

    SvarSlet
  6. Ditte: ja, blogverdenen er forunderlig, for hjælpen er jo lige inden for rækkevidde.

    SvarSlet
  7. Hello my loved one! I wish to say that this post
    is amazing, great written and come with approximately all vital
    infos. I would like to see more posts like this .


    Also visit my web page - Achat Retweet pas cher
    my web page > Achat Retweet pas cher

    SvarSlet
  8. Having read this I believed it was really informative. I
    appreciate you spending some time and effort to put this
    short article together. I once again find myself spending way too much time both reading and leaving comments.
    But so what, it was still worthwhile!

    My blog avoir plus de vues youtube

    SvarSlet