søndag den 24. oktober 2010

4. søndag i måneden

Så betyder det, at jeg skal på sykursus.
Mit mønster til mit sorte uld-slag kom med posten i går, og min begejstring var stor.
Så jeg har klippet og klippet og klippet i stof i dag. Først ulden, dernæst foret og til slut mellemforet, som underviseren lige havde på lager.
For og mellemfoe er også quiltet, og syet sammen. Ulden er sat sammen, så nu skal jeg bare sy det sammen. Lidt små"bagateller" som krave, lommer, isyning for og knaphuller samt oplægning af en omkreds på 3-4 meter er "piece of cake".
Slaget bliver fuldstændig som jeg havde et billede af inde i hovedet.
Jeg havde købt rigeligt stof. Jeg kan godt lide hætter på mit overtøj. I oktober nummeret af Burda var der lige en kasket, som jeg vil lave i stedet for hætte.
Og i morges begyndte jeg på en "rundt-om-halsen" ting i min datter håndspundne uld i turkis.
Vinter - kom an.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar