mandag den 27. marts 2017

Fødselsdagsfest

Det var den skønneste dag i går - både inde og ude.
Efter kaffen og bollerne blev mine gæster "forvist" til haven og det skønne vejr, mens jeg gjorde buffeten klar.
Alt var klar inden gæsterne ankom, dog ikke kød og fisk.
En smule "besværligt" med 4 af slagsen og med kun en ovn.
Men det gik. 
De spiste godt - alle sammen, og ALLE fik "doggy-bags" med hjem til et par dage.
Der var rigeligt af det hele.
Det var en herlig og vidunderlig dag - med højt humør og meget latter.

Flotte gaver fik jeg.
En smuk buket.
En stor orkide
En kuffert med FIRE hjul
GAVEKORT - for jeg ønsker mig en lampe.
Bifbilletter 
mm
En cykelcomputer - og den er monteret, 
så jeg har været ude at cykle næsten 9 km i dag.
Det var skønt INTET at skulle.
Opvask og oprydning efter gæsterne blev klaret i aftes og tidligt i morges.

Cyklen bragte mig forbi Køge Å. Der er så smukt ...
Jeg fik ikke så meget søvn sidste nat, 4-5 timer.
Mine ben - der var godt nok uro i dem.
Alle dagens skønne oplevelser skulle jo fordøjes.
Så jeg gætter på, at jeg skal meget tidligt i seng.


4 kommentarer:

  1. Dejlig dag og dejlige gaver. Køge Å er altid en tur værd.

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny, det var den skønneste dag - og vejret, vidunderligt.
      Lige i starten ved Køge Ås og tæt ved åen ligger en skøn, skøn rhododendronhave. Absolut et eller mange besøg værd i den kommende tid. Desværre er der kun åbent et par gange om ugen.

      Slet
    2. Tak for tip om rhododendronhaven - skrevet bag øret.

      Slet
  2. Link til rhododendronhaven i Køge:
    http://www.gammelkjoegegaard.dk/default.aspx?pageId=4

    SvarSlet