onsdag den 22. marts 2017

En dag med MEGET gode meldinger

Min kære svoger (min Finns storebror) har ringet og fortalt, at han IKKE har kræft i endetarmen.
Åh, så godt. Undersøgelserne fortsætter så for at man kan finde ud af hvad der så er i vejen.
Westminster Bridge....
Uhyggeligt med terror eller hvad det end er.
Mine MEGET gode og gamle venner er i London et par dage, og skulle have haft aktivitet netop på Westminster Bridge, men pga regn ændrede de planer og gik i Selfridge i stedet for.
To særdeles gode meldinger.
Jeg er taknemmelig, og særdeles glad.
Må nok indrømme, at jeg kneb en tåre, da jeg snakkede med svoger. Af bare lettelse.

3 kommentarer:

  1. Det er pressen nu om dage i nærbillede: Drama.
    Jeg har den største medfølelse med ALLE ofre i verdenen, og må nok indrømme, at når der er mennesker jeg kender tæt på, bliver jeg egoistisk glad, når de er i god behold.

    SvarSlet
  2. Jeg forstår altså godt, at politiet vil være på den sikre side, når man tænker på, hvor galt det kan gå. Hvis det ER terror, og de ikke reagerer i tilstrækkeligt omfang, så får de jo hele nationen (mindst) på nakken - og denne gang var det ikke pressen, der døbte hændelsen for 'terror'.
    Og en, der bevidst kører flere personer ned, er da en terrorist! Det kan godt være, han 'bare' er bindegal, men indtil man ved det ...
    Godt med svoger! Så falder der en tung sten fra hjertet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, det er fuldstændigt uacceptabelt det der foregår rundt omkring. Jeg må ærligt indrømme, at jeg fulgte ikke med i nyhederne i går (fik det at vide i telefonen af een).
      Det var så skønt med svoger med den særdeles gode nyhed.

      Slet