tirsdag den 17. august 2010

Udflugt

Vejret må gerne holde sig tørt i dag, for jeg skal på udflugt med 3 veninder.
Det har været en hemmelighed, hvor vi skal hen, for jeg har fået lov til at bestemme.
De 3 veninder ELSKER at bade i havet, så det skulle være tæt på vand.
Jeg har selv aldrig besøgt Orø, så jeg har bestemt at udflugten skal gå dertil.
Vi skal sejle fra Hammer Bakker, og har de lyst til at bade kører vi ud til den fine badestrand ved campingpladsen.
Vi skal også besøge urtehaven og ud at vandre på trampestierne.
Det kan være at vi sejler hjem via Holbæk, den tur tager ½ time. Turen fra Hammer Bakker tager ca 5 minutter.

14 kommentarer:

  1. Det lyder spændende og meget hyggeligt, Kisser - rigtig god tur!

    SvarSlet
  2. Jeg håber virkelig, at det holder tørt lidt længere oppe nordpå. Her regner det nemlig og det ser sort ud! :-)
    Men med jeres gode Orø planer skal det da være tørvejr. Krydser fingre. God tur!

    SvarSlet
  3. Det lyder rigtig dejligt - Håber vejret holder tørt.
    Her på midtsjælland regner det igen og ser ikke ud til at stoppe :O)

    SvarSlet
  4. Håber i får en god tur - i tørvejr :) Det lyder spændende :)

    SvarSlet
  5. Rigtig god tur, håber sandelig også at vejret holder tørt!

    SvarSlet
  6. Jeg er spændt på at læse om hvordan jeres udflugt er gået. Jeg håber I har haft bedre vejr end vi har hernede lige pt. Jeg nåede da lige hen og handle mellem bygerne.
    Hvor har du dog været flittig i din ferie, det er dejligt at få så meget fra hånden når tiden endelig er der til det.

    SvarSlet
  7. Håber ikke, jeres tur druknede helt i regn! Orø er nu engang kønneste i tørvejr ;-).

    SvarSlet
  8. Madame: det blev en super god tur selvom det regnede "cats and dogs"

    SvarSlet
  9. Megan: Det blev jo regn, og uandet det blev det en herlig tur.

    SvarSlet
  10. Momsestrik: åh ja, der kom en del vand til os...

    SvarSlet
  11. Anette: tak - det blev lidt lettere fugtigt...

    SvarSlet
  12. Annette: oh, det er så dejligt at være flittig og få ordnet alle de der småting, der må vente til der er god tid...

    SvarSlet
  13. Bente: Orø kan nu også godt være køn i regnvejr.

    SvarSlet