tirsdag den 24. august 2010

Tagrender og TV

Jeg var lidt træt af at få vand ind i køkkenet hver gang det regner. Bare fordi tagrenden udenfor har faldet den forkerte vej. Faldet skal jo gå ned mod nedløbsrøret, og det gjorde det ikke.
Det er min egen skyld, for jeg havde tidligere på sommeren forsøgt at reparere nedløbsrøret som var gået løs fra sin fortøjning inde på huset.
Så jeg fattede telefonen ved 10-tidenog ringede til VVSen, der lige netop er ankommet.
Samtidig er der også noget galt med nedløbet på den anden siden ved vandtønden, som er helt tom. Og det lyder jo temmelig mærkeligt med al det regn vi har fået på det seneste.
Han laver det sørme med det samme.
Ih, hvor blir det godt.

Jeg har også ringet til antennemanden, for TVet i stuen viser kun firkanter, når det regner. Dybt irriterende. Han kommer i denne uge!!

2 kommentarer:

  1. Det var dejligt, at du fik en mand ud, der kunne ordne tagrender og nedløbet til vandtønden! Jeg forsøger at få fat i en mand, der kan fælde to træer, og sådan er der hele tiden noget, når man har et hus.
    Klem og en god dag til dig, Kisser!

    SvarSlet
  2. Madame: ja, det var så skønt.
    Man bliver ikke arbejdsløs sådan lige med det første, når man har hus og have.
    God dag til dig og klem.

    SvarSlet