onsdag den 18. august 2010

På vej til Orø I

Regnen var uophørlig i går, og der kom vand fra vorherres vandhaner.

Det forhindrer jo ikke os mennesker i at bevæge os ud i naturen. Her er vi på vej med trækfærgen fra Hammer Bakker. Jeg tror det tog under 5 minutter.


Her er vue ud over en mennesketom strand.

Veninderne skulle ikke i vandet, selvom de elsker havvand.

Den ene af dem er vinterbader, og hun havde været i vandet tidligt om morgenen. Hun er så heldig, at hun bor 2 stenkast fra vandet - og så skal man ikke kaste særlig langt.

2 kommentarer:

  1. Ja, vejret er godt nok VÅDT i øjeblikket. Jeg skulle altså heller ikke nyde noget med et havbad! Men du har helt ret, vi kan jo bare tage det rigtige tøj på og se at komme ud i naturen. Trods vejret ;-)

    God aften.

    SvarSlet
  2. Megan: ja vådt, det er ikke ordet.
    Jeg kan også godt dy mig med det havbad, men jeg sopper jo også kun.
    God aften til dig også.

    SvarSlet