fredag den 27. august 2010

Et kærligt farvel

Torsdag aften er der torsdagskoncert i Koncerthuset. Jeg havde købt billetter og inviteret min bror og svigerinde til at høre koncert med Radiounderholdningsorkestret.
Min svigerinde har aldrig set Koncerthuset, og det var et stort ønske. Vi hørte musik af Mozart og Haydn - et kærligt farvel. En fin koncert.
Bagefter kørte vi ind til staden og fik en kop cappucino.
Herlig aften.
Det var lidt sært at besøge sin arbejdsplads om aftenen - og så lige i min ferie.

6 kommentarer:

  1. Det må have været en stor og dejlig oplevelse for jer, Kisser! Jeg har aldrig været i koncertsalen selv, kun på tv.

    Ha' en rigtig god weekend, klem :)

    SvarSlet
  2. Det lyder som I havde en skøn oplevelse, Kisser. Godt med den slags! Det kan man leve længe på og ikke mindst, når der er god musik involveret.

    Ha' en dejlig lørdag.

    Klem.

    SvarSlet
  3. Madame: det var en rigtig stor oplevelse for os alle 3.
    Rigtig god week-end -klem

    SvarSlet
  4. Megan: uha så skønt det var. Jeg har samlet på gode opleveler i mange år.
    Ha en skøn lørdag.
    Klem

    SvarSlet
  5. Det er ikke sådan, når man ikke kan holde sig væk fra sin arbejdsplads ;-).

    Jeg har heller aldrig været i koncertsalen, men det må jeg vist råde bod på en dag.

    P.S. Og god tur til Lissabon - når det bliver tid til det ;-).

    SvarSlet
  6. Bente: jeg kan på det varmeste anbefale en tur i koncerthuset.

    SvarSlet