tirsdag den 11. september 2018

Sølvbryllup

Hjertelig til lykke med sølvbryllupsdagen til min datter og svigersøn.
Lige præcis i dag for 25 år siden gav de to præsten hånden på at ….
så giv da hinanden hånden derpå, sagde præsten og
de to gav præsten hånden.
Almindelig munterhed i kirken.
Datter og svigersøn har valgt at holde dagen helt for sig selv - ingen overraskelsesmorgenkaffe eller andet.
Jeg er så glad for, at jeg gav dem fælles gave i maj - min datter blev 50 i juli, sølvbryllup i dag og svigersønnen bliver 50 til januar.

Min niece blev jo 25 i søndags, og hun var med til bryllup. Ekssvigerinden blev udskrevet fra sygehuset om formiddagen, og var med til bryllup om eftermiddagen. Dagen derpå var de 3 og storebror til barnedåb hos niecens kusine. Sejt gjort.

I dag vil jeg besøge min fys og få noget strøm på benet, og i aften til foredrag. Jeg har spurgt sølvbrudeparret 3 gange, om de nu var helt sikre på at det var sådan det skulle være, og det skulle det.

STORT TIL LYKKE TL JER TO FRA MIG.

5 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med de to ❤

    SvarSlet
  2. Tillykke til og med parret.
    Tænk at have en datter, der har sølvbryllup! Så er det, man bliver pinligt klar over, at tiden ikke står stille :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellen :-) Ja, jeg synes også lige at Finn og jeg har haft sølvbryllup - det var altså i 1991!!

      Slet