mandag den 10. september 2018

De små og olde

Min niece blev 1/4 århundrede i går og havde inviteret til lækker frokost.

Jeg er døbt Faster Fister - af mangel på titel til de små nye i familien.
Fætter og kusine på billedet.
Niecens søn til venstre og nevøens datter til højre.
Der er 2 måneders forskel på de to, og pigen kravler på livet løs.
Drengen er ikke omkringfarende. Han skal også snart være storebror (med fuldt overlæg hos forældene).
Ih, hvor kan de grine.
Og jeg fik mange kysser af dem. De er meget gavmilde. Det er jeg også.
Helt små babyer er nuttede.
Lidt større er de skønne - for det er muligt at kommunikere ...

Min Romantic Twist endte hos børnenes oldemor. Hun havde set den, synes den var ganske yndig, og kunne passe den. Så nu bor den hos hende, og jeg kan købe nyt garn.
Oldemor strikker selv, men det er jo altid så skønt at få noget nyt (er vi enige om).
Hendes datter (min eks svigerinde) var meget interesseret i, at jeg skulle strikke en til hende også.
Nix, hun er indehaver af en tøjbutik, så hun må "nøjes" med det tøj hun har der.


2 kommentarer:

  1. Din Romantic Twist klæder børnenes oldemor utrolig godt! Jeg er lettet over, at den ikke endte med at blive trevlet op.
    Hvor er det dejligt, at I har små børn i familien - så livsbekræftende. Jeg kommer til at tænke på, at da jeg var til begravelse i sidste uge, var der mange små børn med, og det gjorde alt meget lettere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, jeg er også svært tilfreds med, at olde gerne ville overtage den.
      Ja de kære børn har en evne til at løse op for svære situationer - bare ved at være.

      Slet