onsdag den 26. september 2018

En flot fyr

I går kom denne flotte fyr kravlende op ad havestolen, hvor jeg sad og nød solen.
Kort tid efter hoppeden den ned på terrassegulvet og i to spring var den ude i den grønne natur.
Et spring ca 50 cm. Ganske flot klaret af sådan en lille gut.
Den er ca 2 cm lang i kroppen.

Jeg er en anelse irriteret over teknologien. Jeg skal ikke være irriteret, jeg skal bare undersøge tingene ordentligt!!!
Min blog kører på blogger.com og jeg kan ikke hente billeder ind direkte fra min I-pad eller telefon. Billederne skal lægges over på min computer, hvor jeg så kan hente dem til bloggen. Besværligt.
Billeder fra telefon/I-pad bliver lagt i et bibliotek og fra kamera i et andet.
Det kræver undersøgelse....

2 kommentarer:

  1. Ja, han er flot! Er det din Ipad, der har leveret det flotte billede?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er min nye telefon :-) Jeg købte nyt lommekamera i foråret, og det er ikke lige så godt som telefonen! Bemærkelsesværdigt.

      Slet