fredag den 7. september 2018

Romantic twist

Jeg så denne model - Romantic twist - hos Garnstudio, og synes den er så yndig.
Så den måtte jeg da bare strikket.
Modellen skulle strikkes i Paris bomuldsgarn.
Én gang har jeg strikket en bluse i Paris, og den krøb betragteligt, så jeg skulle finde noget bomuldsgarn, der ikke krøb.
Valget faldt på Sandnes bomuld - et ganske skønt garn.
Trøjen er vasket, og overhovedet ikke krøbet.
Men
modellen passer ikke til mig.
Eller pasformen i modellen, så den bliver trevlet op.
Og
jeg skal finde en anden model.
Heldigvis har jeg ikke monteret trøjen færdig, så det er bare at tage fat i den ene ende og trevle op.



2 kommentarer:

  1. Den er ellers så smuk, Kisser - men du er vist lynhurtig med strikkepindene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også den er så yndig.. ja, jeg strikker meget :-) og øvelse gør jo mester...

      Slet