lørdag den 2. december 2017

Ud at køre

i går var jeg ude at køre bil - skulle have vinterdæk på - og jeg var en smule betænkelig.
Det var dog kun de første to kilometer, så tog rutinen over.
Skønt igen at have mulighed for at køre "på egn hånd".
Men det var ret utroligt, aå hurtigt jeg vænnede mig til, at jeg ikke måtte køre i bil.
Skulle det ske, og det gør det helt sikkert en dag ude i fremtiden, ved jeg lidt om, hvad der venter mig.
Jeg er blevet færdig med at strikke en hue,
Præcis ni dage om at strikke en hue. Ja, ting tager tid.
Øvelsen skal nok komme igen hen ad vejen.
Jeg mangler lidt kræfter i venstre pegefinger..... Det kommer - med nogen tålmodighed.

2 kommentarer:

  1. Det er et godt billede på, hvor givet vi tager mange ting - lige indtil vi ikke har eller kan dem mere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, åh ja - det er stadig en fryd at kunne vaske hænder.

      Slet