lørdag den 9. december 2017

60 år

jeg var inviteret til min yoga lærers 60 års fødselsdag i dag.
Hun har to adresser - den der i det gamle landbrug tæt ved mig og førstesalen i et hus tæt på bymidten (det er erhvervsadressen).
Hun har et mellemnavn Liv, og det kan der spindes mange gode ender over.
Det gamle Liv.
En skøn eftermiddag er tilbragt i selskab med skønne mennesker og gode samtaler.
Dorthe som ejer underetagen af huset var også med på yogaferie på Bornholm.
Da jeg havde bil med derover, kunne jeg selvfølgelig godt have nogle ting med hjem til Køge for de to damer.
Jeg har besluttet mig for, at de selv skal komme og hente tingene hos mig - eller invitere mig.
Faktisk så savner de deres ting.
Så må de jo gøre noget ved det....
De er begge to stadig arbejdsramt.Meget.
De lover hinanden ret ofte, at på søndag......
Og helt om morgenen eller formiddagen, men så går tiden, og de ved at jeg “nok” er ude at gå....
Nå tingene ligger jo godt i min bil....
Dorthe ser heller ikke så meget til Liv som hun gerne vil, for hun er altså meget forelsket...
Heldigvis kender kærligheden ikke til begrebet alder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar