torsdag den 27. april 2017

Vil du med til Italien?

Et skønt besøg hos vennerne på Frederiksberg i går.
Vi fik skøn mad - 2 retter varmt og en kold dessert.
Vi er jo alle pensionister, og holder meget af at rejse.
Det er lidt sværere for mig at få booket en rejse, for jeg er endnu ikke kommet mig over den grænse, om at det koster ekstra at være single.
De fortalte at de skulle til Pescara til efteråret.
Ved du hvor det ligger?
Ja, det ved jeg da - i Italien.
Hvor ved du det fra?
Jeg tror nok, at der har været nogle spørgsmål i QUIZMO, som jeg spiller med den ene af vennerne.
Hep, sagde han, de spørgsmål havde han da aldrig stødt på, og han har spillet 5 gange flere spil end jeg har. Og jeg nærmer mig de 1000 spil.
Vil du med?
Ja.
Så nu er hotel og fly booket og betalt.
YES.
Hotellet ligger med fundamentet i vandkanten.
Jeg har bestilt et enkeltværelse selvfølgelig uden balkon, og vennerne har balkon med havudsigt, og her kan vi opholde os, hvis og når vi ikke er ude at rende/gå.
Lige inden - vil jeg hilse en lang og varm sommer velkommen (håber jeg).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar