torsdag den 26. januar 2017

Dræberne fra Nibe

En film instrueret af Ole Bornedal.
Jeg var i biffen til eftermiddagsforestilling for at se filmen.
Det var den mest mærkelige film jeg har set længe.
Jeg kunne ligefrem mærke, hvor mine mundvige hang nedad.
Men vi blev hængende til den bitre ende.
Ingen stjerner herfra.

Motion er godt, så jeg havde "kridtet" støvlerne og gik ind til Køge (der er ca. 3 km til Torvet), og var på vandring i hele byen. Det var jo skønt vejr - vindstille. Mit absolut yndlingsvejr - og så er antallet af grader underordnet.
Jeg skulle hen i Tiger for at købe noget, og lige pludselig mærkede jeg efter, hvor pungen plejer at være. Den var der ikke, for den lå derhjemme.
HM.
Så gik jeg over i min bank, som stadig har kassefunktion, og spurgte pænt om jeg kunne få nogle penge. Det kunne jeg da godt.
Jeg åbnede da bare min netbank på telefonen, og så var den hjemme.
Jeg kunne handle i Tiger og betale min biografbillet. Jeg havde dog husket rabatbilletterne og strikketøjet.
Ja, jeg strikker - kun retstrik - når jeg er i biffen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar