søndag den 27. marts 2016

i DYB CHOK

Jeg er i dyb chok.
Jeg har lige haft besøg af Michael, og han sagde, jeg kommer alene.
Han kom for at fortælle mig, at
VIVI
hans kone er død.
Hun blev 57 år.
Hun blev stukket ned af en patient på sit arbejde fredag aften.
Nærmere omstændigheder kan vist læses i pressen.
Jeg har ikke selv læst eller hørt nyheder.
Vivi var en meget nær og kær veninde gennem mange år.
Vi var sammen i mange sammenhænge - bl.a. vores biografklub.
Det vil blive et kæmpe savn, som skal bearbejdes godt og grundigt.
Love hurts.

8 kommentarer:

  1. Åh nej! Medfølende tanker herfra.

    SvarSlet
  2. Vi har vel alle hørt den skrækkelige historie, men den bliver jo 10 gange mere forfærdelig, når det er en, man kender - forstår godt det har været chokerende for dig at få at vide.

    SvarSlet
  3. Forfærdeligt. Kondolerer.

    SvarSlet
  4. Hvor er det hårdt og svært at være familie og venner lige nu, håber I kan støtte hinanden.

    SvarSlet
  5. Åh Kisser, det er ganske forfærdeligt.

    SvarSlet
  6. Det gør mig ondt. Kondolerer.

    SvarSlet