torsdag den 11. november 2010

Strik-in

I søndags var der strik-in hos Mette.
Malene er i gang med en trøje - #2 af samme slags - denne gang uden spids ned foran og bagpå.

 Marianne havde gang i sokkerne.
 Susanne er i gang med et regnbuetæppe.
 Lise lavede en juleudgave til sin mobiltelefon.
 Mette strikkede sokker til barnebarnet på 4½ måned.
 Britt havde gang i en taske.
Mig selv - jeg er ved at strikke en tunika i kid-silk og alpakka.
Som hver gang vi mødes er det bare superhyggeligt - snakken går, latteren lyder og vi nyder de skønne kager.
Tak for en skøn eftermiddag.
Og et enkelt motiv af Mettes Round Robin.

4 kommentarer:

  1. Superhyggeligt med disse strik-ins.
    Og utrolig inspirerende at se, hvad andre er i gang med. Er du også på ravelry og webstrik?
    Mange strikkeglade hilsener fra Laura :-)

    SvarSlet
  2. Tak Kisser :-). Det er altid hyggeligt og inspirerende at være sammen med jer.
    God weekend.
    Et kram til dig og klap Black fra mig.
    Knus
    Anne-Mette

    SvarSlet
  3. Laura: Jeg har et password til ravelry, men jeg kommer der aldrig.
    Forsøgte mig en gang med webstrik, men misforstod "indmeldingsblanketten", så jeg er ikke med der.

    SvarSlet
  4. Anne-Mette: Tak i lige måde.

    SvarSlet