lørdag den 27. marts 2010

Tørvejr?

Jeg har lige læst hos Anette, at det er tørvejr i det jyske. Her på øen øser det ned.
Så det bliver en indehygge dag med strikke-og sytøj. Jeg skal på sykursus i morgen, og skal finde stof frem til at klippe. Jeg klipper kun på kurset og syr herhjemme.
Det er meget passende med en slappe-dag, for udover sykursus i morgen, får jeg også gæster i morgen aften - mere fødselsdag.
Det var en super dag i går. Jeg kan godt lide at blive udnævnt til gourmet kok.
Menuen var løgsuppe med ostebrød og kalvesteg med ovnstegte kartofter, bønner, salat og rødvinssauce (!), is og hindbærtærte.
Jeg har i mange år hadet at lave mad, og nu.... har jeg ændret holdning, for vil jeg se nogle mennesker her på matriklen, skal der mad på bordet.
Jeg var ude at handle om formiddagen, og da jeg kom hjem, stod der et flag udenfor hoveddøren. Mine søde naboer ville bare gøre opmærksom på, at jeg havde fået post!! Ganske rigtigt, der var et kort i postkassen :-)

2 kommentarer:

  1. Død sygt vejr!
    Her hvor jeg bor vil det regne hele formiddagen og først efter 15 vil det aftage...

    God våd lørdag ;0)

    SvarSlet
  2. Septemberliv: Helt enig - regn gå væk.
    Hav en herlig lørdag.

    SvarSlet