torsdag den 27. april 2017

Bif og tarm

Jeg var i biffen i tirsdags. Jeg så Du Forsvinder med Nicolaj Lie Kås og Trine Dyrholm.
En lidt underlig film. Der var meget snak om hjernens funktioner, og om "vi" kun er ren kemi eller om "vi" har en fri vilje.
Alle skuespillerne spillede fantastisk godt.
Og det var vemodigt, for det var det sidste besøg i Køges gamle biograf.
Den lukker ned midt i maj i år, for der er bygget ny biograf, som Nordisk Film indtager et andet sted i byen. Der bliver mere end en sal.
Som forfilm i tirsdags blev der vist en lille film fra 1939, hvor Køge Bio blev bygget. Det var ret sjovt.



I går fik jeg brev fra Region Sjælland på min tarmprøve.
INGEN TEGN PÅ TARMKRÆFT.
Skønt.

2 kommentarer:

  1. Sådan som du beskriver filmen, havde jeg det, da jeg læste bogen! Jeg har glædet mig til, at nogen anmeldte filmen, så tak for det.
    Men synd, at den gamle biograf lukker.
    Hurra for fint svar på din prøve!

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny, gad vist om filmen skal skabe "tid til eftertanke"?
      Dejlig med NUL tegn på tegnkræft.

      Slet