søndag den 2. december 2018

Lidt jul



Det er ret begrænset hvad der er af julepynt her i huset.
For mange år siden købte min Finn og mig et juletræ af plastik. Det endte i affaldscontaineren for 12 år siden.
Nu har jeg købt et nyt hos Sirius - med lys.
Det står for foden af trappen og lyser hele dagen og natten med. Heldigvis for LED lamper...
Juledugene ligger pænt på bordene, og der står julestjerner rundt omkring.
Og nogle lyskæder pynter i vinduerne.
De fleste af de levende lys er skiftet ud med lys med batterier...
Julefilm og julemusik
skønt med december.
Jeg skal til julehygge hos venner i næste uge, og det er et meget julepyntet og smukt hus, så selvfølgelig skal de da have et par julegrydelapper.

2 kommentarer:

  1. Jul skal der til! Om det er lidt eller meget, betyder mindre, men noget skal der til - og julegrydelapper er en god ide :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er så glad for den model grydelapper - jeg så dem i London for 2 år siden - de er lidt bedre end grillvanter, nemmere at få hånden i...

      Slet