mandag den 31. december 2018

Godt nytår


GODT NYTÅR
og må det blive det bedste af det bedste.

Nytårsforsætter?
Nej, ikke her.
Blot ønsker og håb.
Mit håb for det kommende år er, at jeg kan gå hurtigere end i sneglefart.
For 10 dage siden var min dropfod "helt død". Ingen bevægelse at spore ud til storetåen og den næste tå. Det har der ellers været hele tiden.
Nedslående.
For et par dage siden observerede jeg at jeg kan bevæge tæerne i nedadgående retning, og der er også kommet lidt bevægelse op over foden fra storetåen.
Jeg vil juble når nerverne når hinanden igen og jeg kan gå almindeligt.
Et stille og optimistisk håb.


8 kommentarer:

  1. Godt nytår, Kisser - og rigtig god bedring med foden!

    SvarSlet
  2. Nej tak, vi bruger heller ikke nytårsforsætter. Det er jo nærmest at bede om nederlag :-D
    God, fortsat bedring med din fod og godt nytår til dig ønskes nede fra Den Stråtækte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og vi vil kun have succes :-)
      Tak ...

      Slet
  3. Åh, det er da gode tegn - lad os håbe det bedste med foden. Rigtig godt nytår, søde Kisser

    SvarSlet
  4. Godt nytår til dig, og må nerveenderne finde ud af at mødes.

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde,Lene. Ja, det vil være godt om de gjorde :-)

      Slet