onsdag den 28. februar 2018

Gråt er godt

Lige et enkelt billede af min flotte plastikdør ud til mit køkken.
Her er godt nok koldt, selvom der er vintermåtter i loftet.
Nå det får vel en ende...
Jeg er næsten i konstant bevægelse, det giver en god varme.

Gråt er godt - var sidste års tema for adventsgaverne fra min datter.
Men
lilla er bedre - sluttede det med.
Et kilo skøn alpaca.

Hver en stump garn er strikket, og der er god brug for det hele i disse dage.
Jeg lagde ud med en poncho med manchetter.
Så blev det en hue med KVAST, og huen er lang nok til at rumme min hestehale.
Og til slut en cowl - eller på godt dansk et langt, langt halstørklæde der er syet sammen i enderne.
Det kan nå tre gange rundt om halsen, og det er meget passende i denne kulde, samtidig med at det også dækker det meste af underansigtet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar