onsdag den 6. september 2017

Min uge på Bornholm

Jeg har været på ferie på Bornholm.
Yogaferie.
Afgang fra Køge Havn kl. 00,30 og ankomst Rønne 06.00.
Jeg sov dejligt på hele overfarten.
2 km til havnen her i Køge og 23 km til Gudhjem på den anden side af vandet.
Det var lige til at holde til.
Mit første stop (og møde med Bornholm) var på en parkeringsplads lige uden for Rønne.
Jeg skulle lige have en kop kaffe og en bolle.
Og jeg måtte da også ud på en lille gåtur ved denne lille perle af en sø.
Kort efter jeg havde trukket håndbremsen kom en bil med campingvogn.
De skulle også have morgenkaffe.
Jeg havde snakket med dem på færgen - de havde den sødeste lille hund.
Da de havde fået deres morgenkaffe, startede de bilen - og kørte 5 meter.
Så kom fruen ud af bilen, ind i campingvognen....
for at hente en kop varm kaffe til mig.
Jeg blev temmelig rørt over deres gestus. 
Svanepar med deres søde unger.

Jeg sætte køleren mod Gudhjem, og var den første på hotellet, så jeg fik det bedste værelse (ifølge værten).
Der var altan og havkig.
Jeg fik pakket ud og fik en lur.
Kl. 17 - 1,5 times yoga, og så gik vi ud for at spise i den bornholmske aften.
Og så gik vi i seng, alle var trætte.

2 kommentarer:

  1. Det er lige sådan, jeg forestiller mig Gudhjem!
    Tænk, der er mennesker, der sådan tænker på medmenneskene. Skønt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny jeg blev også temmelig rørt. Skønt.

      Slet