søndag den 23. oktober 2016

Tunge og lette dage

Fredag var en tung dag.
Lørdag var en let og munter dag.
Vi var 3 veninder, der havde sat hinanden stævne hos den ene af os (og det var ikke hos mig). Jeg havde bedt om LATTER hele dagen. De to andre har heldigvis skøn humor, og jeg fik rørt lattermusklerne.
Selv midt i den skønne lagkage fra et berømt hus brød latteren ud.
Lørdag kunne så sandelig veje fredagens tunge energi op.
I dag søndag er det skønt og lækkert vejr, så jeg har fattet spaden og graver sankt hansurt og perikon op i min ene forhave. De har spredt sig lidt for meget. Sankt Hansurten skal over at bo på Køge fælles jord.
Jeg har også været højt til vejrs på stige med en stiksav med ny klinge til plastik, for at se om det kan lykkes for mig at få beskåret lidt mere af det nye tag, der skal kortes af med en halv meter - jeg kan risikeret under evt. storm og sne, at de knækker af af sig selv.
Lige om lidt kigger min datter og svigersøn forbi med friskbagte boller - og en hund, der skal klappes godt og grundigt.
God søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar