søndag den 8. december 2013

Juleafslutning

En skøn og vidunderlig kage - bagt af Lise.
I dag havde vi juleafslutning i strikkegruppen.
Vi havde hver især 2 pakker med, og så kan det nok være, at vi spillede - noget med et raflebæger.
Når vi slog en sekser måtte vi tage en pakke.
Når der ikke var flere pakker i den fælles pulje, måtte vi stjæle fra hinanden.
Når vi slog en etter, skulle vi altså rykke rundt om bordet.
Vi fik rimelig meget motion, for jeg tror vi slog flere ettere end seksere.
Og utroligt nok, endte vi med 2 pakker hver.
Og lutter gode ting i samtlige pakker.
Atter en skøn juleafslutning.
.....
Jeg kunne nu godt have tænkt mig noget sne, for Lise bor altså på en bondegård med "bonden min", og så skal der være sne i december.
Stort til lykke til "bonden min" og Lise som fejrede 10 år rigtig bryllupsdag i dag + det løse, som er mere end det halve liv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar