torsdag den 5. september 2013

Op ad bakke

Det har været en fantastisk sommer, også med hensyn til græsset. Det har været begrænset hvor tit det skulle slås her på matriklen.
NU trænger det - lidt.
Det føles som op ad bakke, bare fordi solen står lavere på himlen nu, og naboens skov skygger, så morgenduggen er derude endnu.
Heldigvis er jeg jo i god kondi fra sidste uges "strabadser" til 15. sal - uden elevator.
Der er faldet mange æbler af træet, og de skal have lov til at blive liggende til fuglene, så jeg slår uden om. Det var desværre et forkert æbletræ, jeg købte for nogle år siden - de hører ikke til mine yndlingsæbler. Godt for fuglene :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg har læst om din dejlige tur til Mallorca og nydt dine smukke billeder.
    Nej, det er begrænset hvor meget græsset har skulle slås i år. Heldigvis :-)

    SvarSlet
  2. Du kan pode dit æbletræ med den slags æbler, du holder af - var det ikke en idé? Klem og rigtig god fredag, Kisser!

    SvarSlet