2 måneder før tid!
kom min nye reol, primært et TV-modul.
Da jeg købte den, bestilte jeg en sokkel.
Sælgeren gjorde mig opmærksom på, at netop dette modul er bestemt til at hænge på væggen.
Og jeg skal ikke have noget op at hænge på væggen, fordi så kan jeg ikke flytte rundt som jeg får lyst til.
Så han bestilte en sokkel til mig. Og jeg var i den gode tro, at soklen havde samme breddemål som reolen.
NEJ. Vist har den ej.
Da jeg havde samlet soklen og fik den under reolen, var den 20 cm for kort.
Det ser jo fuldstændig tosset ud.
Og i toppen, hvor ledningerne skal gå ned, ligner det noget "klamp".
Da møbelbutikken åbnede i går, kørte jeg ud, og præsenterede mig som en "utilfreds kunde".
Og det er jo nemt at fotografere og medbringe fotos....
Vi blev enige om, at de tager soklen retur, og jeg får ben på reolen - det er så ok, når det ikke kan være anderledes. Fabrikken vil nemlig ikke fremstille en sokkel specielt til mig (øv).
Og jeg får også det beslag, der skal dække over det grimme hul, det var nemlig ikke med.
Der går lige lidt tid inden det kan leveres.
Jer "erklærede" mig som tilfreds kunde, at jeg forlod butikken.
Godt at høre, at det hjælper at brokke sig :-)
SvarSletEllen, ja og jeg blev tilfreds kunde.
SletDet var synd, du fik en forkert sokkel - men nu har du snart en fin, ny reol i stuen.
SvarSletKlem og rigtig god weekend, Kisser!
Madame, jeg ville helst have sokkel, og nøjes med næstbedste løsning, ben...
SletKlem
Godt at høre du fik held med at beklage dig over soklen. Og skønt at du fik reolen før tid :)
SvarSletAnette, nu venter jeg bare på reservedelene, så skal det nok blive godt :-)
Slet