fredag den 5. juli 2013

Cykler

Jeg er den lykkelige ejer af 2 cykler.
Den nyeste - el cyklen - er SKØN at køre på. Den er tung og kan ikke være i min lille bil, og jeg har ikke noget cykelstativ.
Jeg har lige været ude på en cykeltur på 12 km, bare fordi
min bil skal til service i næste uge, og der er temmelig meget vejarbejde på den vej, hvor værkstedet ligger. Så jeg skulle lige ud at se hvordan jeg kommer derhen.
Værkstedet ligger ude i Køge Nord - i no-man's-land. Der er langt til offentlige transportmidler, og langt fra hvor jeg bor,
hvis jeg vælger at gå.
Så jeg har fundet mini-mini-cyklen frem fra gemmerne.
Den kan pakkes temmelig meget sammen (hvis den altså ikke er rusten i leddene) og så kommer den med i bilen, så jeg kan cykle hjem.
Det kommer nok til at tage lidt længere tid end på el-cyklen.
Den er nemlig uden el og gear.
Den blev i tidernes morgen indkøbt til vores autocamper, og har været vidt omkring.

Black ligger og giver pote. Han er træt i dag. Vi var ude at gå morgentur før kl. 6 i morges, og jeg har jo helt glemt Arla-bilen, som leverer mælk til Netto. Han hader de store lastbiler.

1 kommentar:

  1. Det er smart med cyklerne, der kan foldes sammen. Vi har også haft et par stykker af den slags.
    Sikke tidligt I er oppe, Kisser - men det er jo også skønt vejr i dag. Klem

    SvarSlet